Obserwatorzy

wtorek, 27 grudnia 2011

Na Nowy Rok


Witajcie :) Mam nadzieję, że Wasze Święta były lepsze od moich ;)
Ale mimo 39 stopniowej gorączki znalazłam siłę, żeby stuningować książkowy kalendarz na rok 2012.
Nie cierpię burych kalendarzy, dlatego musiałam przerobić i ten.


Nie była to skomplikowana przeróbka, bo polegała tylko na oklejeniu gotowej oprawy. Wykorzystałam graficzny motyw muzyczny, gotowego ptaszka z płótna, trochę różnych mediów i wspaniałe stempelki ze Stempell&Kartoon, które posłużyły do "podpisania" kalendarza.


Stempelki mają bardzo ciekawy, starociowy styl, dzięki czemu pasują do wykorzystanej przeze mnie grafiki.

***

W imieniu całej Ekipy Stempell&Kartoon życzę Wam wszystkim wszystkiego LEPSZEGO w Nowym Roku!!!!!! ;)
Zdrowia, pomyślności, radości i spełnienia marzeń - i oczywiście szampańskiej zabawy w sylwestrową noc!!!



5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Przepiękne mój ulubiony styl

Kasia Krzymińska pisze...

Szczęściwego Nowego Roku! Kalendarz bardzo mi się podoba, i właśnie te stempelki super pasują - ekstra!

Pia pisze...

so beautiful, lovely colours
hugs Pia

Joanna Wiśniewska pisze...

Mi również się podoba, niebieski to Twój kolor :) Zdrowia życzę i szczęśliwego Nowego Roku :)

Home sweet home pisze...

Beautiful book,love it.:):)