Obserwatorzy

niedziela, 21 października 2012

Wyzwanie # 8 Biżuteryjne

Witam serdecznie w niedzielny wieczór. Chciałam zaprosić Was do wspólnej zabawy 
w projektanta/tkę biżuterii. 
Nie potrzebne są  drogocenne kamienie, złoto czy inne typowe materiały biżu. 
U nas możesz pokazać biżuterię nietypową, wykonaną z pomysłem i z ogólnie dostępnych materiałów. 
Nasz zespół przygotował dla Was kilka inspiracji:

Tores - dwie cudowne, pastelowe zawieszki:

 


Dziwolonk - oryginalną broszkę, właściwie brochę :)

JaMajka przepiękny wisior:
 Mellanka - romantyczną zawieszkę z kaboszonem

 
u mnie małe broszki w kilku kolorach, 
które można dopasować do ubioru

Jestem ogromnie ciekawa Waszych prac. 


Przypominam zasady naszych wyzwań:

Nie wymagamy używania przedmiotów zakupionych w naszym sklepie, ale będzie nam niezmierni miło jeśli się znajdą na Waszych pracach.
Linkujecie tutaj post z pracą, nie całego bloga.
U siebie poinformujcie o naszej zabawie.
Ilość prac zgłoszonych przez jednego uczestnika nieograniczona. 
Ważne by praca była nowa, wcześniej nie zamieszczania na blogu!
Na Wasze dzieła czekamy do 12 listopada!!!
W miarę możliwości prosimy o usunięcie weryfikacji słownej w komentarzach - ułatwi nam to pozostawienie komentarza na Waszych blogach.
 

A nagrodą w tym wyzwaniu jest: 

  

 



5 komentarzy:

Gorgo pisze...

Świetny pomysł na wyzwanie:) Uwielbiam biżuterię:)

Marta W. pisze...

hmmm - nie wiem co jest nagrodą ale zgłaszam pierwszą pracę :D Mam już pomysł na następne - ale ta jest szybka, prosta i zabawna :D http://far-focle.blogspot.com/2012/10/kolczyki-klamerkowe.html

rudlis pisze...

Bardzo się cieszymy, że Wam się podoba wyzwanie :).
Marta jak tylko będzie 'żabka' pod postem to wklej tam linka do swojej pracy.

Anonimowy pisze...

no cóż, nie było to wyraźnie zaznaczone w zasadach, więc myślałam, ze mogę zgłosić pracę wcześniej publikowaną. mimo to postaram się coś do listopada przygotować, bo wyzwanie bardzo mi się podoba :)

frezja pisze...

a ja dopisuje moj szydelkowo-koralikowy komplecik ;D
czy tylko papierzaki sie licza? ;D