Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Nowinki oraz urodzinowe CANDY pod tytułem "33"

Miło mi przywitać naszą "niu" projektantkę a jest nią - no właśnie kto?



Mrouh- niesystematyczna pasjonatka w dziedzinach różnych, notoryczna bałaganiara, kotomaniaczka, zakręcona, uparta, przekorna, leniwa, momentami entuzjastyczna, kiedy indziej apatyczna, urodzona pesymistka skłonna do krótkotrwałych wybuchów optymizmu, tropicielka interesujących słów, romanistka z wykształcenia, poszukiwaczka własnego miejsca, wielbicielka urody nieoczywistej, z lekko zezowatym spojrzeniem na rzeczywistość:-)
 
A tutaj mała inspiracja w wykonaniu Mrouh,
trybikowa, z fragmentem jej  ulubionego szala, który uległ wypadkowi i chciała w jego szczątki tchnąć drugie życie:-)
 Piękna - to mało powiedziane :)

 Ale, ale to nie koniec nowinek, już niedługo obchodzę któreś tam urodziny i właśnie z tej okazji, chcę poczęstować kilka osób stempelkami, dokładniej rzecz ujmując pośród pozostawionych pod tym postem komentarzy rozlosuję 3 osoby, każda z nich otrzyma stempelki niespodzianki, więc spieszcie sie zapisywać bo czasu jest mało. Losowanie odbedzie się 23 sierpnia ( mam nadzieje, że goście pomogą :) ) czyli w przyszły wtorek :) To co, gotowi? Zaczynamy!!!



Zasady takie jak zawsze, wklej powyższy banerek u siebie na blogu, daj znać innym, że u nas jest słodko i mnogo łakoci się rozdaje oraz zostaw komentarz po tym postem.
Życzę powodzenia!

108 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Ja lubię jak jest słodko, nawet jeżeli wchodzi w bioderka;-)
Tu to nie grozi, tym ochotniej zapisuję się na losowanie;-0

Kasia pisze...

To i ja chętna na te smakołyki! A z okazji urodzin... którychś tam...życzę wszystkiego najlepszego!

Madzik pisze...

Wszystkiego cudownego z okazji urodzin!!!
I chętnie stanę w kolejce:)

IWA pisze...

Dużo zdrówka i samych cudownych chwil! Może 4 będzie szczęścliwą cyfrą...

Noami pisze...

wszystkiego naj naj naj
spelnienia marzen i duzo inspiracji :)
cos nie moge sie zalogowac poprzez gmaila ;/
wiec sie podpisuje jako anonimowa ;)
pozdrawiam
Noamiworld

Anonimowy pisze...

I Ja przyłączam się do życzeń,wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń,wielu pomysłów!

I ja bym tak chciała zostać wylosowana :)

Ines pisze...

podoba mi się praca Mrouh ale nie ma się co dziwić przecież niebieska jest:D a po stempelki ustawię się z rozkoszą:D http://ineskowo.blogspot.com

Muszelia pisze...

Wszystkiego naj urodzinowo... 100 lat życzę :)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz spełnienia wszelkich marzeń

Ola pisze...

Ja się zapisuję:)
scrap-olki@wp.pl

Unknown pisze...

Ja również kocham słodkości, więc z przyjemnością się zapisuję:))

Asia-majstruje pisze...

Najlepsze życzenia!

A ja dopisuję się do kolejki,
pozdrawiam!

silence pisze...

Wszystkiego dobrego dla szefowej, a dla Mrouh mocy twórczych. A sobie szczęścia w losowaniu życzę :)

aa_dorota pisze...

Chętnie się zapiszę
I już teraz składam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe (bo moge zostać chwilowo bez netu)

Margoliczka pisze...

no to wszystkiego naj, naj, najlepszego !
oczywiście się zapisuję :D

Joan's passions pisze...

Oczywiście wszystkiego najlepszego:) I oczywiście przyłączam się do zabawy:) Pozdrowionka

Claoodia Art pisze...

spełnienia marzeń z okazji urodzin :) chętnie zapiszę się po stempelki, czekam z niecierpliwościa :)

Ela08 pisze...

Najlepsze życzenia.
Czy mogę się poczęstować?

Anonimowy pisze...

Chętnie się przyłączę i złożę urodzinkowe życzonka =]

Aida Domisiewicz pisze...

Gratulacje Mrouh:)
A dla Efinki wszystkiego najlepszego życzę, a że słodyczy nie odmawiam, to ustawiam się w kolejce;)

Joasiunia:) pisze...

Aga-gratulacje:D Ewcia-wszystkiego naj naj naj już życzę:*:*:*:)

A na słodkości się piszę z miłą chęcią:):*

Szara pisze...

ah! Sto lat, sto lat i wszystkiego Najlepszego - przede wszystkim spełnienia marzeń i duuużooo czasu na hobby, a słodycze? Oczywiście tak, dziękuję :D

splatane-sluchawki pisze...

Wszystkiego najlepszego :) Zapisuje się i ja :)

Ania pisze...

Serdeczne życzenia! cmok cmok cmok :))) i tup tup tup do kolejeczki ;)

justysias7000 pisze...

Wszystkiego co najlepsze!!! Też stanę , a może się uda:)
pozdrawiam:)

omiljena pisze...

No to uśmiechów samych ;)
Stempelki chętnie przyjmę ;) jak coś! :)

maj. pisze...

Najlepsze życzenia!!!!
Z przyjemnością się zapisuję :)

Marta - Martenka pisze...

Wszystkiego najlepszego!
Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości :)

Kasia Udalska pisze...

Dołączam się do życzeń wszystkiego najlepszego! I ustawiam się w kolejce, sama mam urodziny w najbliższy piątek, więc nie pogniewam się, jeśli dostanę spóźniony prezent urodzinowy :))

lucy z mazur pisze...

Najlepsze życzenia,staję w kolejkę,może skuszę los

AgaSi pisze...

Wszystkiego naj naj z okazji urodzin i witam w klubie 33 :) Z chęcią poczęstowałabym się stempelkami :)

coco.nut pisze...

tym razem już nie jako pierwsza, trzeba dać szansę innym numerkom ;) może z przyzwoitości nie powinnam się już zapisywać, ale ja na stempelki zawsze się skuszę... :D

no i oczywiście wszystkiego naj naj naj życzę, marzeń i ich spełnienia!!!

Dagmara pisze...

To ja też się przyłączę a co :)Pozdrawiam serdecznie
http://daszka.dicant.net/

Selennea pisze...

No to i ja jeszcze się dołączam :)

Made by Aisia pisze...

Najlepsze życzenia! I ja ustawiam się w kolejce:-)

frutti pisze...

To ja spróbuję szczęścia :)

Kasia pisze...

Moc życzeń z okazji urodzinek! I ustawiam się w kolejce po niespodziankę:)

Alosha pisze...

Wszystkiego najlepszego!
Szczęścia, spełnienia marzeń!
Zapisuję się oczywiście do candy :)
Pozdrawiam!

Tutaj wrzuciłam info o rozdawnictwie:
http://przy-kominku.blog.onet.pl/Dla-maluszka,2,ID433790662,n

moja artissima pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe! A na Wasze stempelki mam ogromny apetyt, więc... zapisuję się!

Urszula. pisze...

Wszystkiego naj, najlepszego!
no i zapisuję się na candy,oczywiście :)

ecila pisze...

podoba mi się to 33 ;)))) więc się zapisuję ;)

kamarek pisze...

Super!!! Jestem bardzo chetna na niespodziankowe stemple.

AnnaliceVampire pisze...

Staje grzecznie w kolejce =)

Unknown pisze...

Kocham niespodzzianki, a u Ciebie Kochana zawsze coś pięknego.
Staję grzecznie w tej długaśnej kolejce.

LavInArt pisze...

uwielbiam niespodzianki :) Ustawiam się w kolejce :)

Zuzik pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji "18" urodzin!
Zdrowia, szczęścia, pomyślności!
Zapisuję się po stempelki!;-)
Pozdrawiam!:-)

Unknown pisze...

Wszystkiego Naj Naj :)
:) :*
I na Candy tez sie zapisuje :)
Karolina z Robótkowej Doliny :)

Anilewe pisze...

Najlepsze życzenia, spełnienia każdego marzenia!

z chęcią ustawię się po słodkości;)

Anonimowy pisze...

wszystkiego naj..najlepszego. Na takie candy z miłą chęcią się zapisuję. Pozdrawiam

Karkakg pisze...

i ja się zapisuję na niespodziankę :)
Pozdrawiam!

ROMA pisze...

Zgłaszam się z nadzieją na jakiś malutki stempelek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Kaśka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i oczywiście staję po słodkości :)

Musta pisze...

I ja życzę wszystkiego najlepszego! Zgłaszam się na candy:)

JagaBa pisze...

Cioteczko,piękna cyferka:)..taka młoda jeszcze:P
Wszystkiego najlepszego i po cuksy ustawiam się w kolejeczce też,a co! :D

Daria tworzy pisze...

Zgłaszam się i ja:)

Aleksandra pisze...

Dołączam się do życzeń - samych dobrych chwil ...
No i ustawiam się w kolejce ...

Edyta pisze...

Ustawiam się oczywiście bo już od jakiegoś czasu wzdycham do kilku cudownych stempelków. Może mi się poszczęści...
Wszystkiego naj... z okazji urodzin.

tylko_ja pisze...

ja także dołączam do życzeń:) a po stempelki staję, bo lubię:)

Agnieszka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! A po stempelki chętnie się ustawię :) Pozdrawiam serdecznie

AgnieszkaD pisze...

Wszystkiego najlepszego! I zgłaszam się na candy :)

ARIZOONA pisze...

Po pierwsze Agnieszka gratuluję ! Po drugie Ewa już teraz składam Ci najserdeczniejsze życzenia urodzinowe mnóstwa klientów i tyleż samo wolnego czasu na scrapowanie !
A ponieważ przymierzam się właśnie do zamówienia u Ciebie to tym bardziej zapisuje się na candy :)
Maila wysmaruję dzisiaj lub najpóźniej jutro ;)

Pozdrawiam i Sto Lat !
Ania:*

Karolina Bajek pisze...

i ode mnie najlepsze życzenia :):):)

Gosia pisze...

Życzę słodkości
I kocham stempelki

malutka pisze...

100 latek:)
Wszystkiego najsłodszego.
...a stempelki by się przydały:)
i na bank by się nie zmarnowały:)

Dominique pisze...

Oczywiście zgłaszam się do udziału w candy :)
http://www.papierowe-cuda.blogspot.com

Klaudia/Kszp pisze...

o, jeszcze zdążę! :)
happy birthday 2U :)

jolagg pisze...

i ja się zgłaszam :)
100 lat, 100 lat, 100 lat...
http://jolagg.blogspot.com/

ArtIs pisze...

Wszystkiego naj naj... Jeszcze zdążyłam więc staje w kolejce po smakołyki :)
http://izabellw.blogspot.com/

ziutka pisze...

wszystkiego dobrego w życiu :) i głowy pełnej pomysłów :)
Dzięki info u jolagg tu trafiłam ;) więc ustawiam się w kolejce
Pozdrawiam
http://madebyziuta.blogspot.com/

Unknown pisze...

Serdeczne życzonka urodzinowe, stoję po prezencik niespodziankę, a że kocham stempelki to zwłaszcza i z ochotą...

Hogata pisze...

Serdeczne życzenia z okazji jutrzejszych urodzin!
Niech spełniają się marzenia :)
To Tobie należą się urodzinowe prezenty, a nie gościom hihi.

Anonimowy pisze...

Wszystkiego co najlepsze oraz wielu wspaniałych i twórczych pomysłów :D
W szkole podstawowej też rozdawało się cukierasy w dniu urodzin - jak miło, że ten zwyczaj przetrwał ;)
Zgłaszam się na super candy i ja! A co ;)
Pozdrawiam serdecznie i ciepluchno.

Pasjoneria pisze...

Nie lubię piec, ale na gotowe słodkości zawsze się skuszę :) Wszystkiego naj...

jola_zola pisze...

Zdążyłam?
uf... chyba zdążyłam, niespodzianki uwiwlbiam a tu jeszcze stempelkowe to już w ogóle rozpusta:):):)

PatiS pisze...

W ostatniej chwili przybywam?? poczekajcie na mnie z łakociami!! :):) A z okazji zbliżających się urodzin (liczba owiana tajemnicą:) życzę uśmiechu i by spełniły się wszystkie marzenia :):)

Ala M. pisze...

Z okazji zbliżających się urodzin życzę wszystkiego dobrego i jeśli jeszcze mogę, to ustawiam się w kolejce po słodkości.

etrala pisze...

Prawie w ostatniej chwili ! Piękna liczba :) Gratulacje i Sto Lat !!

Po prostu Asia pisze...

wszystkiego najlepszego! i oczywiście staję w ogonku ;)

Anabel pisze...

wszystkiego najlepszego :)
też się ustawię do słodkości :)

Kardamonowa pisze...

Rzutem na taśmę zdążyłam ;). Zapisuję się, bo stempelki zaiste warte uwagi. a z okazji Urodzin życzę - wszystkiego kreatywnego! ;)

JaneB pisze...

Uwielbiam niespodzianki! Wszystkiego dobrego!

diablica pisze...

To jeszcze ja w ostatniej chwili :) Bardzo chętnie dopisuje się jako chętna po stempelki :)
Z okazji urodzin wszystkiego najlepszego! Aby nigdy nie brakowało weny, oraz wszystko było tak jak sobie wymarzysz :)
Pozdrawiam

Scraperka pisze...

o ja super:))) próbuję szczęścia:)))

Justt pisze...

i jeszcze ja! :D

maikowa pisze...

Uff! Zdążyłam się jeszcze zapisać!

:o)

mbabka pisze...

Sto lat Jubilatko! Zapisuję się również :)

Ewa pisze...

i ja też :)

Avka pisze...

I ja się zgłaszam:-)

Justyna pisze...

100 lat 100 lat niech żyje żyje nam......
I ja tak na ostatnia chwilę zapiszę się na candy :)

Habka pisze...

ho ho, ja też się zgłaszam :)

Dusia pisze...

każda z nas lubi słodkosci:)

Enthia pisze...

Chętnie przygarnę coś słodkiego. :)

rudlis pisze...

Wszystkiego naj :)))
Gratuluję również nowej projektantce :)
Informacja na pasku bocznym!

skrzatka pisze...

i ja chętna!

Ilona Zbieg pisze...

Prawie w ostatniej chwili :)
staję grzecznie na końcu ogonka:)

Z okazji urodzinek - najlepszości :)

Marysia Kustusz pisze...

100 lat, 100 lat..!:)
Trochę na ostatnią chwilę, ale zdążyłam i się dopisuję.;)
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

Nath pisze...

Staję w kolejce :)
Natah, 19thfeb@wp.pl, www.whatshesdone.blogspot.com

Bligu pisze...

Wszystkiego najlepszego! A na stempelki mam zawsze ochotę ;))

madebyviva pisze...

WSZYSTKIEGO NAJLEPSIEJSZEGO!!

A po candy w ostatnim niemalże momencie ustawiam sie w kolejce :-).

Ściskam cieplutko!

Colorina pisze...

Najlepsze życzenia urodzinowe:)100 lat!!!
ustawiam się na końcu kolejki :)

Eve_is_scrapping pisze...

Zdążyłam i ja się zapisać.:)
Zyczę wszytkiego naj naj naj:)

Kasia B. pisze...

no to i ja w ostatniej chwili ustawiam się w kolejce

Kathinna pisze...

Komentarz 101 jak dalmatyńczyków :D
liczę, że szczęśliwy :)

Takaya pisze...

I JA I JA!Zapisuję się :) Co prawda scrapowanie u mnie ucichło,ale powoli zbieram się znów (kilka tworów zdążyło wyjść zanim je obfociłam ><)

Wszystkiego NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaajjj :*

zancia pisze...

100 lat i...zapisuje sie ;)

Alusiek7 pisze...

wszystkiego najlepszego. :)
stempelki zawsze sie przydadzą
pozdrawiam alisiek7@o2.pl

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

zapisy zamknięte

kornelia pisze...

zgłaszam się kornelia963@op.pl