Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Wyzwanie #20 Pastelowo - roślinnie

Witam Was w tym szczególnym dla mnie dniu. 
Szczególny jest z dwóch powodów. 
Pierwszy to taki, że to ja dzisiaj przyszykowałam dla Was wyzwanie, a po drugie, ale wcale nie mniej ważne, moja córeczka obchodzi dzisiaj swoje 6. urodziny :) 

Wymyślając to wyzwanie kierowałam się tym, że Ona zawsze mówi, że się urodziła "we wiosnę, bo marzec jest we wiosnę" :). Dlatego chciałam trochę tę wiosnę już przywołać. 

Proponuję zatem zrobić wiosenne prace w pastelowych kolorach, koniecznie z motywem roślinnymtekturką.
Motyw roślinny jest pojęciem szerokim, macie więc pole do popisu, nie muszą to być koniecznie kwiatki. 

 Teraz zobaczcie jak nasz Zespół poradził sobie z wyzwaniem:

Wykorzystane materiały:
 Papier Color Hills, kółeczka z zestawu z choinkami

Wykorzystane materiały:
Maska kropeczki, stempel serduszka,

Wykorzystane materiały:

Wykorzystane materiały:

 i ja Barbarella


Wykorzystane materiały:

Kilka technicznych warunków wzięcia udziału w naszym wyzwaniu:
Nie wymagamy używania przedmiotów zakupionych w naszym sklepie, 
ale będzie nam niezmiernie miło jeśli się znajdą na Waszych pracach. 
Linkujecie tutaj post z pracą, nie całego bloga.

U siebie poinformujcie o naszej zabawie wstawiając w poście 
KONIECZNIE TEN BANEREK - prace bez banerka nie biorą udziału w zabawie:



Prosimy aby nasze wyzwanie było łączone maksymalnie z 2 innymi wyzwaniami!
Ilość prac zgłoszonych przez jednego uczestnika nieograniczona. 

Ważne by praca była nowa, wcześniej nie zamieszczana na blogu!
Na wasze prace czekamy do 31 marca!
W miarę możliwości prosimy o usuniecie weryfikacji słownej w komentarzach - 
ułatwi to nam pozostawienie komentarza na Waszych blogach.

Nagrodą będzie BON o wartości 35 PLN na zakupy w naszym sklepie!!!

Brak komentarzy: