Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2012

Pudełko ślubne

Według świetnego pomysłu i instrukcji Habki zrobiłam po raz drugi w życiu pudełko na ślubny prezent - a nawet na kilka prezentów.





Pudełko ma średnicę ok. 20, a wysokość ok. 8 cm, wykonałam je z zielonych i beżowych papierów ze Sklepów Cynamonowych - w elegancki wzór drobnych damasków. Na wieczku pudełka umieszczona jest kartka, związana zieloną wstążką - jest tam miejsce na wpisanie życzeń, a główny element ozdobny to ażurowa tekturowa ramka z młodą parą.



W środku znajdują się trójkątne pudełeczka na upominki (powinno być sześć, ale nie trafiłam z rozmiarem - wykorzystałam więc przestrzenie między nimi). Upominki to np. kupon lotto "Na szczęście", pieniądze "Na wspólne wydatki" czy malutkie skarpeteczki "Na Pociechę".



Wbrew pozorom pudełko nie jest wcale trudne do zrobienia, najwięcej czasu zajmuje wycinanie tych wszystkich elementów - ale efekt jest tego wart :)

1 komentarz:

Mellanka pisze...

Świetny pomysł, śliczne kolorki i staranne wykonanie. Bardzo mi się podoba :)