Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Tag z podziękowaniem

Niezbyt lubię robić kartki, natomiast bardzo lubię bawić się w ozdabianie tagów, a przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tag pełnił w końcu rolę kartki pocztowej, prawda? Tak właśnie jest z moją dzisiejszą pracą:



Tym razem tekturki pomalowałam farbą akrylową - na domku dodałam też trochę farbki pękającej, żeby bardziej przypominał drewniany. Gałązka i ptaszek przyklejone są na kosteczki 3d, dla efektu przestrzenności, a tekturowa tabliczka z napisem po prostu wisi sobie na gałązce:



Ponieważ tag pomalowany jest białym gesso stempelki nie bardzo chciały na nim wyschnąć - potraktowałam je więc bezbarwnym pudrem do embossingu. Dzięki temu uzyskałam fajny błyszczący i lekko wypukły efekt oraz zapobiegłam rozmazywaniu się tuszu.



Mam nadzieję, że adresatce (i Wam) się spodoba :)
Pozdrawiam
Tores-


Wykorzystane produkty:


Stemple:

Tekturki:


1 komentarz:

JaMajka pisze...

Super kolorki :) Bardzo pozytywny i wesoły tag :)