Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Bazgranizm maskowany

Tu Mrouh, znów gościnnie zaglądam na blog stemplokartonowy, tym razem... w masce:-)



Wiecie, że sklepik stemplokartonowy ma oprócz szałowych tekturek i stempli spory wybór masek, z którymi można bawić się na różne sposoby?

Najczęściej używa się z maskami farb, tuszy i mgiełek. Częściowo i na moich anemonowych tagach w ten sposób wykorzystałam tę maskę:



 (wzór, na punkcie którego mam ostatnio lekką obsesję, prawie kupiłam sobie takie płytki ceramiczne:-))- na pierwszym tagu widać zielonkawy deseń powstały przez tuszowanie distressem. 

Ale to nie wszystko, co maska oferuje- może służyć jako szablon do rysowania, a nawet bazgrania z zagraniczna zwanego doodlowaniem:-) i takie zastosowanie widoczne jest na moim pierwszym tagu w postaci czarnych rombów. Maska umożliwia nabazgranie wzorku równo.




Na drugim egzemplarzu widać, jak się rozpędziłam z tym bazgraniem:-) Dzięki przesunięciom maski można stworzyć wiele różnych kombinacji. Również od techniki i narzędzia bazgrania zależy efekt końcowy. U mnie wygląda to troszkę jak haft.



Użyłam tu również stempla z podobnym wzorem, który też możecie kupić w sklepiku stempell&kartoon.


 Maski w dłoń i czarujcie! może macie jeszcze jakieś mniej konwencjonalne sposoby ich zastosowania?

2 komentarze:

JaMajka pisze...

Ale cudne masz pomysły :)

Ewa Kierzek pisze...

Jakie spryciarskie!!