Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Pamiątka z przedszkola

Witam!
Na zakończenie przedszkola pewna grupa dzieciaków chciała pozostawić po sobie pamiątki dla pań nauczycielek oraz pani dyrektor. Przygotowałam dla nich pamiątki ze zdjęciami grupy rok po roku oraz podpisami wszystkich dzieci, no i wierszykiem. Papiery Color Hills idealnie się nadały, ponieważ mają fajne wakacyjne kolory a te ptaki w chmurach skojarzyły mi się z dzieciakami "wylatującymi" w świat szkolny.
Pamiątki zrobiłam na bazie tektury, żeby były trwalsze, połączyłam kółeczkami tak, że stanowią jakby albumik - wersja skrócona :)



Użyłam:
  
oraz ptaszki z tego zestawu:
Pozdrawiam wszystkich i przypominam o naszym naborze do DT - szczegóły TUTAJ.













5 komentarzy:

rudlis pisze...

Świetne wykonanie, piękna pamiątka dla Pań :)

iluszka pisze...

Cudowna pamiątka i jak pięknie wykonana :)

Margot-craftcorner pisze...

Świetna pamiątka...bardzo pomysłowo...rewelka :)

Timemimi 當代迷你倉 pisze...

獨立主機 主機 網頁 伺服器 服務器 

Ewa Kierzek pisze...

Dziękuję!!!