Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2011

W ramach inspiracji

Witajcie! Mam dziś dla Was garść przykładów użycia ramek ze stempell&kartoon.

Na przykład czasownik, który przyszedł mi do głowy, jak tylko wzięłam w ręce ramkę-zegar. Wokół niej powstała cała historia i pudełko, którego typ fachowo określa się słowem "shadowbox".

A mały szyld dzierży napis:

 Więcej zdjęć i szczegółów "czasownika" znajdziecie na manualniku.

Bardziej tradycyjnie wykorzystałam ramkę kwadratową z kołem na tym pudełku, które, żeby było bardziej "dziewczyńskie", dodatkowo ozdobiłam motylem.



Czasem zdarza mi się nie iść pod prąd i użyć skrapowych przydasi całkiem zgodnie z przeznaczeniem, jak to się stało z ramką-obrazem 2 na tej kartce:



Mam nadzieję, że udało mi się pokazać Wam wszechstronność tekturowych ramek i że stworzycie z ich udziałem prawdziwe cuda.

Miłego dnia, zwłaszcza tym, co zaczynają przygodę z edukacją:-)

5 komentarzy:

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

oooo kochana!!! piękne!!! a pudełko czasowe, fiufiufiu!!!

Joasiunia:) pisze...

Spryciula!!! Ty to masz zawsze super pomysły:* A i wykonanie boskie:D

Unknown pisze...

Ramka zegar-wymiata.

Kasia pisze...

Ale super pomysły.

Mellanka pisze...

Czadowe prace!!
Pomysł z zegarkiem kiedyś ukradnę :) ;) CUDO!!!