Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Album z wakacji

Witam serdecznie! 

Chciałabym pokazać Wam dziś album z wakacji. To mój pierwszy taki duży album - długo nie mogłam się do niego zabrać z powodu braku koncepcji, aż w końcu postanowiłam zrobić taki zwyczajny, kolorowy album z wycinkami z lokalnej gazetki, biletami i innymi pamiątkami z wyjazdu :)
Do zrobienia albumu zużyłam całą starą mapę sprzed kilkunastu lat - już nieaktualną. Kupiliśmy sobie nową, więc śmiało mogłam tę pociachać (bo wyrzucić do kosza jakoś bym chyba nie potrafiła :)

W albumie zawarłam bardzo dużo różnych zapisków, ale nie na nich chciałam skupić Waszą uwagę - bardziej chciałabym pokazać Wam te wszystkie fajne strzałki i znaczniki tekturowe (i stempelkowe), które fantastycznie nadają się do tego typu prac:



A oto linki do materiałów:

strzałki, znaczniki tekturowe: 

znaczniki ZUUMI
stempel pasy 
stempel strzałki
stempel "jesteś tutaj" 
metalowe narożniki: 

Serdecznie pozdrawiam, Yvette :)



Brak komentarzy: