Obserwatorzy

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

W labiryncie

Kiedyś był taki serial ... co starsi pewnie pamiętają, a mnie w trakcie robienia tego LO chodziła po głowie właśnie piosenka z tego serialu.
Bo w życiu właśnie tak jest, jak w labiryncie i czasem już nie wiadomo, czy z tego się śmiać czy płakać. Czy przeczekać, czy odpuścić... Ja wybrałam do pracy zdjęcie śmiejące się, bo smutku mam dość ostatnio i wokoło labiryntu napisałam "a życie toczy się dalej swym torem". To  z Liroya, jeśli ktoś pamięta :) 
Bo ... życie toczy się właśnie tak jak chce, nic zaplanować się nie da,  będzie co ma być... 

A LO mi wyszedł bąbelkowy, chciałam, żeby było prosto i lekko. 
 
 
W pracy użyłam:
http://www.stempellicarton.pl/j/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1110&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=2http://www.stempellicarton.pl/j/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=394&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=2
 
Miłego poniedziałku
Barbarella
 

Brak komentarzy: