Obserwatorzy

wtorek, 6 marca 2012

Nasza nowa projektantka Viva :-)

Kochani, 
mam ogromną przyjemność przedstawić Wam naszą nową projektantkę Monikę Raczkowską - znaną pod pseudonimem Viva, założę się, że wiele z Was często bywa na jej blogu i inspiruje się jej pracami pełnymi pozytywnej energii :).


Sama o sobie pisze tak:


Monika Raczkowska w sieci szerzej znana jako Viva. Kobieta wielu zainteresowań, żona wspaniałego męża, matka fantastycznym dzieciom (Filip lat ponad 5 i Adam lat 3,5), "marnująca" czas wolny (haha - co to jest 'czas wolny' przy dwójce małych dzieci?!) na własne przyjemności: scrapbooking, literatura, szydełko i wiele innych słabostek :-). Morza szum, ptaków śpiew, dzika plaża pośród drzew i kubek pysznej kawy... - przynajmniej to ostatnie mam na codzień ;-P. Scrapbookingiem zajmuję się z przerwami od około 6 lat.

Bardzo się cieszę, że zasilę szeregi wspaniałego zespołu projektowego sklepu Stempell&Kartoon, a Ewie bardzo dziękuję za wiarę we mnie i moje możliwości :-D. Mam nadzieję inspirować Was raz na jakiś czas swoimi pracami i zarażać pasją wykorzystywania tekturek i stempli :-). Na swój pierwszy post inspiracyjny zapraszam już jutro rano :-).

4 komentarze:

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

To ja dziękuję :*

JaMajka pisze...

Bardzo się cieszymy :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Miło mi jest Ciebie poznać :) Lecę na blog ;)

aaa pisze...

Witamy na pokładzie!