Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2012

Wielkanocne inspiracje - ciąg dalszy

Witam ciepło!
Mam dla Was kolejną porcję kartek wielkanocnych :-).


Tym razem w użyciu były: tekturki Jajka DUŻE, na nich odbity stempel Pisanka kratka duża, do tego napis Smacznego jajka! Na kopertach oczywiście stempel Metka wielkanocna.



Kolejne cztery podobne, ale nieco inne:


Na tych kartkach swoje miejsce znalazły: tekturki Jajka małe oraz Jajka mini - tym razem nie odbijałam na nich stempla, a surowa tekturka z przyklejonym żółtym kółeczkiem idealnie udaje przekrojone jajko :-); napis Radosnych Świąt Wielkanocnych. Na kopertach Metka Wielkanocna.

A Wasze kartki świąteczne przygotowane? Jeżeli jeszcze nie to wszystko przed Wami - na sklepowych półkach znajdziecie wszystko, co do nich potrzebne! :-)

Pozdrawiam!
Viva

3 komentarze:

Joasiunia:) pisze...

No i mi Monia narobiła smaka na stempelek z jajkowym napisem:D Boskie kartochy!:)

Ala M. pisze...

piękne kartki, dziękuję za świąteczne inspiracje :)

JaMajka pisze...

No no no, ale jaja :) Ja swoich jeszcze nie ruszyłam :P