Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Hello! Maskowanie z tuszem:)

Witam Was w Nowym Roku!:)

Mam nadzieję, że macie ochotę na nowe inspiracje.
Dzisiaj mam dla Was trochę zwariowany layout, trochę autoportret;)

Zaczęłam od stworzenia trochę ciekawszego tła niż sam papier. Najpierw nałożyłam gąbeczką miodowy tusz przez maskę - użyłam tuszu wodnego distress i  maski płótno. Jest to jeden z najprostszych sposobów użycia masek, obok psikania mgiełkami, jak to zrobiła np. Tores - zerknijcie TU! Przez maski możecie również nakładać gesso, pasty strukturalne, farby akrylowe, odrysowywać od nich kształty jak od szablonów i co tylko Wam jeszcze podpowie wyobraźnia:)


Moja kolejna "warstwa" to stempelki do tła w różnych kolorach koordynujących z kolorami zdjęć na scrapie. Użyłam border kropki 2 i border - tło - kółeczka 1. Potem chlapanie ecoliną i tło gotowe!:) Jeśli ktoś się boi chlapać - maska kleksy przychodzi z pomocą!;)




Dodałam stemplowane elementy, napisy, dziurkaczowe gwiazdki, podkolorowane  tuszami i ecoliną drewienka i trybiki z zestawu  trybiki małe.



 
Jeśli jeszcze nie próbowałyście zabawy z maskami, to gorąco zachęcam do eksperymentów, tym bardziej, że w Stempell&Kartoon jest ich niezły wybór i to w naprawdę dobrych cenach, a do tego są bardzo duże, więc za 'jednym przyłożeniem' można wygodnie 'zamaskować' sobie sporą powierzchnię. Polecam dział MASKI - klik!:)

Do zobaczenia!

- Dziwolonk


Produkty ze sklepu Stempell&Kartoon użyte w pracy:
maski:

 stemple:

karton:





Brak komentarzy: