Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

W kartkowym Zaciszu u Joasi...

... czaruje się non stop. To właśnie TAM powstaje wiele pięknych prac z użyciem naszych stempellowych pieczątek.
Joasia zgodziła się zostać naszą gościnną projektantką - bardzo dziękujemy Asiu! Mamy nadzieję, że nasza wspólna przygoda przyniesie nam wiele dobrych chwil i pięknych, inspirujących prac.

A co ona sama o sobie mówi?

Mam na imię Joanna, lubię usiąść wieczorem przy biurku i robiąc kartki rozmyślać o bliskich, o uśmiechu jaki wywoła na ich twarzy kartka, którą otrzymają. Uwielbiam robić kwiaty, którymi ozdabiam kartki. Kwiaty robię w wolnych chwilach, mam nawet pudełeczko, gdzie wkładam wszystko co potrzebne do kwiatków i zabieram ze sobą w każdą podróż ;) Moja przygoda z kartkami zaczęła się od ozdabiania kartek kupionych w sklepie, kwiatami i zdjęciem bliskiej osoby, dla której była przeznaczona kartka. Pewnego dnia siostra kupiła mi czasopismo o kartkach i tak odkryłam, że nie tylko ja "kartkuję" ;) W czasopiśmie odnalazłam linki do stron www i blogów, gdzie poznałam pomału świat kartkowy w internecie :) Założyłam swój blog i poznałam wiele sympatycznych osób, które interesuje to samo i z którymi mogę porozmawiać o naszym wspólnym hobby.

Dziękuję Ewo za wyróżnienie i zaproszenie do grona gościnnych projektantek w sklepie Stempell&Kartoon.
Zobaczcie cudnie czarowane kartki w wykonaniu Joasi

 

Zapraszamy w imieniu Joasi do odwiedzin jej bloga - W kartkowym Zaciszu !!!
***
Przypominam o CANDY półrocznym oraz o promocji jaka trwa w sklepie Stempell&Kartoon.pl
Dziękujemy za odwiedziny i do przeczytania wkrótce!!!

8 komentarzy:

JaMajka pisze...

Odwiedzam często, uwielbiam Asiowe kwiatki :)

Kasia pisze...

Cudne prace!

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :)
I jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :)
Asia

Ala M. pisze...

Asiu gratuluję wyróżnienia, z zniecierpliwością czekam na kolejne kwiaty i bukiety :)

Alicja w krainie papieru pisze...

cudowne !!! gratuluję wyróżnienia :)

ania pisze...

Asiu, gratuluje i autentycznie się cieszę:))

Klaudia/Kszp pisze...

Cudne kartki powstają w Asi Kartkowym Zaciszu :))

Mia pisze...

Piękne kwiaty, piękne kartki !!! Miło Cię Asiu ciut bliżej poznać.