Obserwatorzy

wtorek, 1 listopada 2011

Ho, ho, ho :) inspirujemy świątecznie

Witajcie,

Musiałam z tych papierów coś zrobić, są tak piękne, ze nie byłam w stanie się oprzeć.... i tak między jednym a drugim laserowaniem Waszych zakupów powstała moja pierwsza karteczka świąteczna tego roku :)


na tym zdjęciu zbliżenie MIKI imitujacej płatki śniegu, mimo moich wielu prób nie udało mi się uchwycić tego charakterystycznego skrzenia się płatków, no cóż musicie mi uwierzyć na słowo :)


hm... dobrze mi zrobiła ta mała przerwa w pracy :) Pozdrawiam Was ciepło :)

W rolach głownych wystąpili:
oraz

3 komentarze:

UHK Gallery pisze...

OMG Ewka zasiadła do papieru!!!!!!!
Karteczka cudna!!!!!!!!!

:*

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

hahaha wiedziałam, że taka będzie Twoja reakcja :D

JaMajka pisze...

Cudna :) Ależ ta ramka pięknie się prezentuje!!! Efciu, masz zdolne łapki nie tylko do wycinanek :) Jak już zrobisz kartkę, to powalającą :)