Obserwatorzy

środa, 9 listopada 2011

Digi Stemple

Witam :)

W dzisiejszym poście chciałam zachęcić Was do wykorzystania w pracach digi stempli.
Są bardzo wygodne w użyciu, ponieważ od nas zależy, jakiej wielkości będzie wydrukowany przez nas motyw.


Ja swoje digi stemple opracowuję w Wordzie (kopiuj z Pulpitu - wklej do Worda) i dzięki temu bardzo łatwo uzyskuję większe i mniejsze motywy.
Tu dopasowałam wielkość okrągłego stempla do dziurkacza o średnicy 5 cm.

Okrągły motyw świąteczny z napisami pasuje jak ulał do każdej kartki, i skromnej i "na bogato".

****

W tej kartce wykorzystałam motyw prezentowej choinki, który pokolorowałam tuszami Distress w tonacji kolorystycznej nawiązującej do papieru bazowego.

Dzięki digi stemplom dostępnym w Stempell&Kartoon na pewno stworzycie ciekawe i oryginalne prace.
Zachęcam do eksperymentowania :)
Pozdrawiam
JaMajka


1 komentarz:

aaa pisze...

Maju fantastycznie posługujesz się stempelkami digi!!!!! Przecudownie prezentują się w Twoich pracach!