Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Z wizytą u Justt

Moja wizyta u Justt ... zaczarowałam się... Ileż pozytywnej energii mają jej prace!!!

Zapraszam Was wszystkich do obejrzenia bardzo energetycznego GRUDNIOWNIKA, u nas na blogu tylko zajawka - resztę zdjęć możecie oglądnąć tutaj: Justt scrapuje

Facjata GRUDNIOWNIKA


oraz kilka stron


Jeśli chcecie zobaczyć prawdziwą burzę emocji to spójrzcie poniżej...


Justt w swoich niesamowitych pracach wykorzystała z wielkim rozmachem ( to trzeba przyznać!!!):

- stempel gumowy klisza
- stempelek gumowy murek
- stempelek gumowy tło kropki
- stempelek gumowy kocham mini
oraz stempelek border motylki

Bardzo dziękuję Ci Justt, że zgodziłas się na prezentację Twoich prac na naszym sklepowym blogu, życzę wielu wspaniałych pomysłów i mam nadzieję, że nie jest to ostatni raz, kiedy Twoje prace goszczą w naszych progach. A wszystkich zaglądających tutaj jeszcze raz zapraszam do ponatychania się cudnymi pracami Justt.

***

Nie zapomnijcie o CANDY półrocznym oraz o promocji jaka trwa w sklepie Stempell&Kartoon.pl
Dziękuje za uwagę i pozdrawiam machając łapką :)

3 komentarze:

Justt pisze...

ja również bardzo dziękuję! :D
Buziaki dla całej ekipy S&K! :**

aaa pisze...

DZiękujemy za buziaki i przesyłamy je również Tobie!!!! Prace są fantastyczne! I rzeczywiście bardzo inspirujące. Tchną świeżość!

JaMajka pisze...

Grudniownik fenomenalny :) Podobają mi się dodatki użyte w pracach. A już scrap całkiem wymiata!!! Piękne prace :)