Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2013

Segregator na stemple

Witam wakacyjnie, pewnie wypoczywacie w cieniu jakiegoś drzewa, na plaży lub wędrujecie górskimi szlakami. 
Zazdroszczę Wam, mój wyjazd będzie dopiero w sierpniu. 
A w lipcu korzystając z wolnego czasu porządkuję swoje 'przydacie'. 
Dzisiaj chciałam pokazać jak można w prosty sposób ozdobić ozdobić  okładkę segregatora wykorzystując w tym celu stemple i maski z naszego sklepu.
Kupiłam jakiś czas temu duży segregator w szarym kolorze:
 Szarość okładki postanowiłam odmienić, najpierw całość pomalowałam białą akrylówką,
Potem okleiłam różnymi kawałkami papieru do scrapbookingu używając w tym celu rozwodnionego magica. Jak wszystkie papiery dokładnie wyschły, nastąpiła najlepsza część czyli swobodne ozdabianie przy pomocy masek, stempli, masy strukturalnej, kolorowych mgiełek. Oto rezultat
dokleiłam jeszcze literki tworząc napis
tak prezentuje się grzbiet
a tak wygląda tył segregatora
chyba z łatwością odgadniecie kawałki papiery, które użyłam na oklejenie okładek :) Jeśli w domu nie posiadacie mgiełek można użyć tuszy distressowych lub farb akwarelowych do masek.
Tak segregator prezentuje się od środka (chyba bardziej mi się podoba)
w środku  nie użyłam farb strukturalnych bo segregator będzie odtąd mieszkaniem dla moich stempli.  
Pomysł na przechowywanie stempli w jednym miejscu w różnych koszulkach widziałam u Dziwolonka podczas III Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych i bardzo mi się spodobał.

 Aby rogi okładki za bardzo się nie niszczyły dodałam im metalowe narożniki z ornamentem
W pracy wykorzystałam następujące produkty z naszego sklepu:
                        
           
   
 A jak Wy przechowujecie swoje stempelki? Pochwalcie się :)

PRZYPOMINAM! O trwającym jeszcze urodzinowym Candy na naszym blogu do 21.07- szczegóły tu
oraz o zgłoszeniach do zespołu DT Stempell & Kartoon do 23.07 - zapraszamy tu.

4 komentarze:

Aleksandra pisze...

Fajny pomysł z tymi koszulkami . Ja też mam segregator na stempelki ale formatu A6 . Na brystolu odbiłam stemple a potem zalaminowałam . Na tym umieściłam stempelki , wpięłam do segregatora i gotowe . Na tym wena się skończyła i okładka czeka na podrasowanie ;)
Pozdrawiam

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Świetny pomysł, piękny segregator, super zrobiłaś:)))Teraz bedziesz miała stempelki posegregowane. Superr. Bardzo mi się podoba :)))Gratuluje :)))

Magda Wisiorek pisze...

Świetny pomysł. Ja mam swoje w segregatorze, zupełnie od niedawna. Do niego powpinałam sztywne folie z nalepionymi stemplami, ale przyszedł mi do głowy nowy pomysł, może kiedyś ;) Dziękuję za inspirację.

Dorota pisze...

super pomysł
też chciałabym tak przechowywać swoje stempelki, ale nie wiem jak to zrobić ;)