Obserwatorzy

środa, 1 sierpnia 2012

Nagły atak psiej czułości

Niektóre zdjęcia przed oskrapowaniem musza swoje odleżeć. Tak jak np. zdjęcia sprzed dwóch lat z czwartych urodzin Hani, na których roczna wtedy Zuzia została czule choć niespodziewanie przywitana przez psa dziadków - Nalę.



Ponieważ na zdjęciach dużo się dzieje (jak to w pokoju dziecięcym), użyłam jako tła gładkich papierów z zestawu Babie Lato Boy:

Tym razem jako ozdób użyłam głównie tekturek z różnych zestawów (lista na dole posta) - pokolorowałam je w mój ulubiony sposób: glimmer mistami. Biała beermata świetnie przyjmuje kolory i powstają fantastyczne drobiazgi w niezwykle żywych (i połyskujących) kolorach.





Trochę się uzależniłam od kolorowania mgiełkami (nie tylko dlatego, że efekt jest świetny, ale też z powodu wyjątkowej wygody tego rozwiązania) - ale następnym razem postaram się wypróbować inne metody ozdabiania wycinanek.

Pozdrawiam
Tores-


Produkty wykorzystane w pracy:


Papiery Babie Lato Boy

Stemple:

Kocham, Znaczek stary

Tekturki:

Wiosenne - zestaw, Domki, Trybiki małe, Rameczki - znaczki pocztowe, Serduszka M, Klisza, Laleczki, Dymki

1 komentarz:

Aga Kaczmarek pisze...

ło matko! jakie śliczne!