Obserwatorzy

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ramki trzy


Dzisiaj chciałam zainspirować Was do wykorzystania ramek jako głównego elementu dekoracyjnego na kartkach.
W moich kartkach użyłam
 Ponieważ lubię naturalny koloryt tekturowych ramek tylko jedną delikatnie popsikałam mgiełką.
We wszystkich pracach ramkę umieściłam w centralnym miejscu, dodałam kwiaty, tworząc z nich małe bukieciki, wycinankowe listki różnego kształtu oraz perełki w płynie (lub półperełki).
Napisy na kartach:  Serdeczności oraz Moc Życzeń również pochodzą ze sklepu.

Ja osobiście lubię wykorzystywać tekturowe rameczki w swoich kartkach, uważam też, że są alternatywą dla wykrojnikowych ramek! 
Pozdrawiam Was i zapraszam do naszego sklepu - gdzie można znaleźć wiele innych tekturowych ramek :)

3 komentarze:

Tores- pisze...

Śliczne, delikatne i eleganckie. Bardzo fajny pomysł na ramki.

Małgorzata P. pisze...

Trzecia moim zdaniem najpiękniejsza, jest po prostu śliczna! No i ramka oczywiście też :-)

ROMA pisze...

Śliczne kartki - z pewnością spróbuję zliftować. Oszczędne w formie i te pudrowe kolory pięknie zestawione.