Obserwatorzy

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Gry i zabawy

Jak wiadomo dzieciom nie trzeba dużo do szczęścia, a najlepsze zabawki to nie te "edukacyjne", kupowane za ciężkie pieniądze, ale samodzielnie znalezione i wymyślone. Dla obu moich dziewczynek niezwykle atrakcyjne pod względem rozrywkowym są wszelkie kamienie - zbierają je nałogowo, czasem nielegalnie ("Mamusiu, zobacz, jaki mam biały kamyczek! Wzięłam z doniczki w przedszkolu, jak pani nie widziała!"), nic dziwnego, że musiałam w końcu uwiecznić tę pasję na zdjęciach i na skrapie. Na zdjęciach - Zuzia z zapałem zbierająca i rozrzucająca kamyczki z podjazdu dla samochodów :)

Bazą pracy jest fantastyczny, gładki papier z zestawu Babie Lato - Boy. Te jednobarwne papiery idealnie nadają się do tworzenia własnego tła, chlapania, doodlowania, stemplowania. Chciałam umieścić na skrapie trzy zdjęcia różnej wielkości, postanowiłam więc stworzyć kompozycję typu "color block" - wykorzystującą plamy (w tym wypadku prostokąty) w różnych barwach. Wykorzystałam do tego papiery w kontrastowych kolorach z zestawów Babie Lato - Girl i Ulica Ptasia.



Kompozycję uzupełniły tekturki (klisza i gałązki z ptaszkami ) tym razem pokolorowane glimmer mistami, oraz stemple (klisza stara, chmurka i mój ulubiony zakochany kleks):





A także napisy (mini stempel "Kocham" świetnie tu pasuje) i przyklejone na taśmie dystansowej drzewka, wycięte z jednego z papierów "Ulica Ptasia":



Naprawdę, stemple i kartoniki dają ogromne możliwości twórcze - tym bardziej jako stemplowo-tekturkowa maniaczka niesamowicie się cieszę, że mogłam dołączyć do zdolnego zespołu Stempell&Kartoon :)

Pozdrawiam serdecznie
Tores-

Brak komentarzy: