Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

Steampunkowa kartka


Witajcie!
Dzisiaj puszczamy wodze fantazji;) Mam dla Was trochę inną kartkę, wykonaną na urodziny dla faceta.
W zamyśle miało być z przymrużeniem oka i trochę w stylu Latającego Cyrku Monty Pythona;)




Główny motyw pochodzi z papierów Graphic 45 (kolekcja Steampunk Debutante).
 Aby było bardziej przestrzennie, dodałam rozetkę, poszczególne elementy podkleiłam kosteczkami dystansowymi, a 'machinę latającą' pokryłam crackle accents.


Żeby dopełnić steampunkowego charakteru, w rogach kartki odbiłam stempel-border z trybikami ze sklepu Stempell&Kartoon i zembosowałam na biało. Do tego dodałam kilka metalowych drobiazgów z marketu budowlanego;) oraz małe tekturkowe trybiki  - które również znajdziecie w naszym sklepie - i też embossowałam je na gorąco, tym razem z pudrem w kolorze srebrnym.


Zgadniecie które metalowe dodatki są prawdziwe, a które 'podrabiane'?;)


 Mam nadzieję, że te steampunkowe klimaty przypadły Wam do gustu i same też spróbujecie:)
Zachęcam również do eksperymentowania z traktowaniem tekturek różnymi mediami, aby dopasować je do danego projektu - koniecznie spróbujcie embossingu!:)
Pozdrawiam!

Produkty ze sklepu Stempell&Kartoon użyte w pracy:
- tekturki trybiki MAŁE
- stembel border-trybiki

7 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

FANTASTYCZNA!!!!!!

Eve_is_scrapping pisze...

Świetna,a trybiki wyglądają jak prawdziwe! Jak bys nie napisała, że embosingowane, to w zyciu nie pomślałabym ze sa z kartonu-czas zaopatrzyć się w srebrny puder i oczywiście trybiki:)

Ewa pisze...

REWELACJA!

efinka/StempelliKartoon.pl pisze...

no kochana!!! BOMBA!!!

lucy z mazur pisze...

Zachwycająca

monique pisze...

Splendide *

Sylwia-eR pisze...

Niesamowita!!!!